بیشتر بخوانید
خدمات و پشتیبانی تی سی ال شامل کلیه مراحل خرید تا نصب و خدمات پس از فروش محصول است. بنابراین نگران نباشید؛ در صورت بروز هرگونه ایراد یا مشکل محصول، میتوانید نسبت به ثبت درخواست تعمیر و نگهداری محصول خود اقدام کنید. کارشناسان پشتیبانی تی سی ال، در اسرع وقت با مراجعه به محل درخواستی شما نسبت به تعمیر و رفع ایراد محصول تی سی ال اقدام خواهند کرد. شما مشتری گرامی میتوانید پس از خرید محصولات تی سی ال نسبت به درخواست نصب آن محصول اقدام کنید. برای ثبت درخواست خود روی دکمه نصب و راه اندازی کلیک کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید. در این مرحله پس از ثبت درخواست شما، کارشناس مربوطه با شما تماس میگیرد و پس از هماهنگی برای روز و ساعت حضور در محل، جهت نصب دستگاه شما اقدام خواهد کرد. بدیهی است که نزدیکترین کارشناس نصب، متناسب با محل درخواستی شما انتخاب خواهد شد.
کلیه محصولات تی سی ال دارای گارانتی مادیران هستند؛ شرکت پشتیبانی مادیران مسئولیت ارائه سرویس و خدمات پشتیبانی و تامین قطعات یدكی تمامی كالاهای توزیع شده شرکت مادیران را بر عهده دارد. به منظور بهره مندی از این سرویس، گارانتی این كالا به مدت 24 ماه است. یکی دیگر از خدمات شرکت پشتیبانی مادیران تی سی ال کنترل اعتبار گارانتی و تمدید گارانتی محصولات است. شما مشتری عزیز میتوانید از طریق دکمه گارانتی تی سی ال، نسبت به صحت گارانتی دستگاه خود، کنترل اعتبار گارانتی و درخواست تمدید گارانتی اقدام کنید.
شرکت پشتیبانی مادیران در طی سالها فعالیت این برند، از طریق پوشش گسترده شبکه خدمات پس از فروش مادیران در سراسر ایران با بیش از 60 سال سابقه و نامی خوش در این صنعت، پشتوانهای برای یک خرید راحت و آسوده محسوب میشود. تی سی ال خود را متعهد میداند از ابتدای مسیر، در انتخاب و خرید محصول تا نگهداری و مراحل پس از فروش، همواره در کنار مشتریان و همراهان خود باشد.
خانواده بزرگ تی سی ال همواره باور دارد رسیدن به موفقیت اتفاقی نیست و پیشرفت و شکوفایی این برند بدون تداوم رضایت همراهان آن رقم نخواهد خورد. به همین منظور با تمرکز بر بهبود خدمات خود و جلب رضایت مشتریان، سعی در حفظ آرامش خاطر و اعتماد مصرفکنندگان دارد.
هدف اصلی شرکت پشتیبانی مادیران، جلب اعتماد و رضایت واقعی مشتریان است. اولویت ما حفظ اعتبار و تصویر برند مادیران از طریق خدمات در 6 شعبه خدمات پس از فروش استانی بیش از 700 مرکز مجاز خدمات در سراسر کشور است. ارتباط سالیانه با بیش از 250 هزار مشتری سازمانی و شخصی، ارائه بیش از 600 هزار خدمات پس از فروش به مشتریان در هر سال، توزیع سالیانه بیش از 500 هزار کالا در شبکه نمایندگی فروش و توزیع سالیانه بیش از 35 هزار کالا به صورت تحویل مستقیم به مشتریان در شبکه فروش زنجیرهای از اقداماتی است که تی سی ال با همکاری شرکت پشتیبانی مادیران در جهت تامین آسایش همراهان خود انجام میدهد.
6 مرکز خدمات ویژه استانی در شهرهای تهران، تبریز، مشهد، اهواز، رشت و اصفهان همگی در تلاشند تا از مصرفکنندگان محصولات تی سی ال در نقاط مختلف کشور حمایت کنند. همچنین سالانه بالغ بر 6600 کد و بیش از 70 هزار قطعه یدک در راستای رفع نیاز مشتریان تولید و عرضه میشود. فعالیت تعداد 738 نماینده خدمات پس از فروش در حوزه محصولات صوتی تصویری و لوازم خانگی نیز دلیلی است تا بتوان در هر نقطه از کشور با آسودگی خاطر از محصولات تی سی ال استفاده کرد.
علاوه بر آن، تی سی ال در تلاش است با وجود 3 مرکز توزیع کالا در شهرهای تهران (شادآباد)، کرج (بهارستان)، مشهد، توزیع محصولات خود به سرتاسر نقاط کشور را در سریعترین و راحتترین حالت ممکن میسر کند.
تی سی ال در راستای تامین و ارتقاء رضایتمندی مشتریان خود، نظرات و انتقادات و پیشنهادات مشتریان را جمع آوری میکند تا بتواند در راه بهبود فعالیت های خود قدم بردارد. شما می توانید با کلیک روی دکمه ثبت نظرات و شکایات، کلیه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را ثبت کرده و سپس پیگیری کنید.